Yasmin

Yaya whatsapp gambar ni.
Dia menang pertandingan Tokoh Nilam.
Hari tu Pa’e tanya saya Tokoh Nilam tu apa.
Ia macam pertandingan syarahan. Tapi syarahan spontan.
Pengadil bagi tajuk, pastu kau kena goreng la apa apa cerita dan fakta berdasarkan tajuk itu.

Contoh, apa pendapat anda tentang fenomena selfie sekarang ini?
Jadi kau pun jawablah Selfie? Apa itu? Definisi selfie bla bla bla bla..
Kebaikan selfie ialah kita merasa confident dengan rupa paras sendiri.
Confident adalah perlu kerana ia adalah hakmilik setiap insan.
Keburukan selfie ialah kita perasan kita ini comel. Walhal nan adoo.
Tapi why bother kata DivaAA.
Gittew…

Ni kira dah menang peringkat Daerah.
Nanti sambung bertanding peringkat Negeri pulak.
Tahniah dan good luck yer sayang. Mommy bangga.
#kipidap #dongibab #tetibateamkorea

IMG-20150728-WA0018

Ni pulak sesaja dihantarnya.
Katanya baru balik dari beraya.
Takat selfie hantar kat Mommy sokayy.
Jangan selfie pastu hantar kat sesapa tau.
Ingat pesan Mommy dulu. Zaman sekarang ni macam macam boleh jadi.

IMG-20150805-WA0017

OK tu jer selingan pasal Yaya.
Sementara kumpul tenaga nak mula menaip cerita Raya, cerita Medan dan cerita Kurau Stone.
Tsk…

5 thoughts on “Yasmin

Comments are closed.