SHRA. MZB

Assalammualaikum semua..

Mesti ramai yang cuti hari ni kan?
Saya je la masih setia bertunggu tangga di pejabat.
Hari ni 4 orang je kerja. Saya, Jayn, Anne & Balbir.
Saya tak cuti. Sebelum tak cuti, selepas pun tak cuti.
Tahun ni raya kat KL jugak, macam tahun lepas.

Saya nak mintak maaf dari hujung kaki ke hujung rambut kalau sepanjang tempoh saya berblogging ni saya ada menyakitkan hati korang sama ada secara sengaja atau tidak.
Saya manusia biasa yang ada masanya rasa marah, sedih, geram, sakit hati, tersinggung etc etc etc.
Maafkan lah saya ya?
Insya Allah saya akan berusaha untuk jadi manusia yang lebih baik di masa depan.

??????????

Selamat Hari Raya AidilFitri untuk semua pembaca blogmaya.com dari Normaya, Mohd Zalmi & Yasmin.

 

Love!
^__^

2 thoughts on “SHRA. MZB

Comments are closed.