4 Syawal

Assalammualaikum!

Cak!

Takyah nak cak sangat la Normaya.
Hiks.

Hari ni pun mesti ramai cuti raya kan.
Saya kerja dah.
Tapi kira ok la dari tahun lepas.
Tahun lepas raya ke 3 saya dah kerja.
Tahun ni raya ke 4 baru kerja he he he.

Hari ni 5 orang yang kerja.
Tuty, Balbir, Anne, Jayn dan saya 🙂

Ingat karang karang tengah hari nak pegi jalan jalan kat Sogo lah.
Mesti lengang kan?

OK pada yang bekerja, selamat bekerja. Meh gimme 5 sikit.
Pada yang masih bercuti raya tu, untunglaaa.. 🙂

Entry #Zturns36 nanti nanti saya sambung k..

One thought on “4 Syawal

Comments are closed.