Blog Maya Dot Com

Chiang Mai : Kedai Beg, Kedai Ala Pandora & Lunch

Seterusnya.. pegi kedai beg. Nama kedai ni ialah Cattleya.
Teringat pulak nama anak sepupu saya, Cattelya Nur.
Kedai ni jual beg beg yang diperbuat dari kain cotton.

WP_20150127_12_05_45_Pro : : Masy beli coins beg yang kat atas tu : :

Lepas tu pegi P Collection. Tempat ni buat bracelet rantai berasaskan silver.

WP_20150127_12_09_33_Pro : : Acik ni tengah promote bracelet ala ala Pandora pada kami : :

Lepas tu terus pegi lunch. Walhal saya tengah kenyang lagi ni.
Oleh sebab Kak Na sekeluarga dah takde, jadi kami tak dapat dah la pegi restoran halal.
Walaupun begitu Amy dan tauke kedai tu dah tunjuk sesiap apa yang boleh makan dan apa yang tidak.
Baik depa ni. Sangat memahami kita yang muslim ini.

Oleh sebab saya dah tapau nasi dari hotel tadi, makanya saya ngap yang tu jelah.
Pastu saya try jugak kuih muih tradisi Thailand ini.
Semua pun berasaskan tepung, so don’t worry k.

1979680_10153635587824498_1990883560229227990_n

    One thought on “Chiang Mai : Kedai Beg, Kedai Ala Pandora & Lunch