Pusat Memanah, Bukit Fraser

Masih di dalam compound yang sama, beberapa langkah je sampai kat Pusat Memanah.
Abang Long & Encik Z nak memanah.
Tu tempat memanah kat belakang sana tu.

DSC_0211

DSC_0212 : : Waktu operasi : :

DSC_0214 : : Bayaran sewa peralatan memanah : :

DSC_0215 : : Encik Z dan Abang Long bersedia nak tunjukkan skill memanah memasing : :

DSC_0217 : : Anak anak memberi sokongan moral : :

DSC_0218 : : Tadi takde orang, ni tetiba meramai pulak. Maka kena lah tunggu giliran sebentar : :

DSC_0220 : : OK giliran sudah tiba : :

DSC_0223 : : Apa lagi, kita kasi panah!! : :

DSC_0226

Tak silap saya anak panah tu depa bagi 10.
Dalam 10 tu, Encik Z dapat la jugak panah masuk dalam papan tu dalam 6 panah.
Abang Long awal awal tu asyik tersasar je.
Pastu Caca & Cici tak puas hati, dari duduk depa terus pegi belakang Abang Long.

Babah! Babah buat la betul betul.
Tengok Ayah tu dah banyak dah kena.

OK OK.

Last last dapat la 2 anak panah yang tertancap kat papan tu.
Pun Cici tak puas hati. Dia datang kat saya sambil tarik tarik baju saya.

Mommy!! Kenapa Babah tu tak buat betul betul.
Kenapa Babah tu dapat 2 je. Kenapa Ayah dapat banyak?

Manalah Mommy tau, nak. Mommy bukan ajar orang memanah.
Apalah nasib kena marah dengan anak saudara sendiri. Sob sob..

DSC_0229

One thought on “Pusat Memanah, Bukit Fraser

Comments are closed.