Farm in The City : Part III

Kat seksyen arnab dengan tikus belanda ni haaa depa paling lama melepak.
Actually dah pegi first round.
Bila dah habis ronda satu FITC ni, sampai balik kat seksyen ni.
Depa request nak lepak lagi mandangkan memasing dah berani kaut pegang segala haiwan comel kat sini.
Aah yerlah nak. Mommy pun menanti penuh pasrah kat tepi.
Tengok gambau je lah.

IMG_3165

IMG_3168

IMG_3171

IMG_3175

IMG_3177

IMG_3179

DSCN8911

IMG_3248

IMG_3252

IMG_3262

IMG_3263

IMG_3264

IMG_3270

IMG_3280

IMG_3282

IMG_3283

IMG_3291

IMG_3298

OK tipu sebenarnya bukan ada 3 part tapi 4 heeee.
So esok part terakhir kisah kat FITC ini yo..

2 thoughts on “Farm in The City : Part III

Comments are closed.