Blog Maya Dot Com

Santai di MAG BNM

Dari Dataran Merdeka tak terus balik rumah, tapi singgah dulu kat Museum Art Gallery (MAG) BNM.
Yaya & Caca dah penah dah datang sini tapi masa tu Caca tak sempat pi terowong duit. So letslah bawak.

Sebelum tu mau makan dulu, semua pun dah lapar kedaung.
Tapi masa tu belum pukul 11 pagi, so masih set breakfast.
Sementara nak tunggu pukul 11 pagi tu, anak anak dah tak sabau terus masuk dalam main cop cop duit.

20140831_105212

20140831_105923
: : Soursoup & Tropical Candy : :

20140831_110225
: : Sphagetti bolognaise & Smoked Salmon : :

20140831_112927
: : macam piranha haa memasing makan : :

20140831_115813
: : main dam gergasi : :

20140831_121138
: : dedua excited naik lif transparent : :

20140831_122953
: : Galeri Numismatik : :

Saya tak snap gambar kat belah dalam sebab gelap bukan nampak sangat pun.
Lagi pun dulu dah penah kot snap gambar Yaya dalam ni.
Sorry malas nak korek entry lama heh.

Berdepan Galeri Numismatik ada diletakkan replika ala ala duit ni ha (taktau nak sebut apa)
Macam biasa si Ayah rajin melayan suruh anak anak pose begitu begini.

20140831_123129

20140831_123307

20140831_123400

20140831_123548

20140831_123731

20140831_123741

20140831_123750

Harap anak anak saya gembira lah 1 hari ni sebab niat saya takde lain memang hanya untuk menggembirakan mereka 🙂

    4 thoughts on “Santai di MAG BNM