Merlion Park

lepas sejam berpanorama di atas HOHO bus, kitorang turun kat merlion park.
datang singapore tapi tak sampai kat merlion park adalah satu ketempangan.
ada ke perkataan ketempangan? hiks.
kekira cam kalau dah sampai singapore tu wajib mai bergambar kat merlion ini.
dari tempat bas berhenti tu, kena menapak sikit ke merlion ni. jalan je la pepelan.

_MG_6619

_MG_6624

_MG_6629

_MG_6631

_MG_6633

masa ni meramai la pulak orang.
macam macam rombongan ada. rombongan indonesia, jepun, korea.
semua pun sampai serentak. pffft..

_MG_6645 : : hah meriah ke idok? : :

kitorang try gak la seselit bergambar.
tapi idok ler sampai bertolak tolak ke hapa.
walaupun ada je grup yang tak reti reti nak blah dah lepas bergambar.
nak gak pose pose walhal orang tengah dok q nak bergambar ni.
haihhh la.

_MG_6635

_MG_6639

_MG_6636 : : buruk benar ha pose gini normaya : :

_MG_6657 : : budak buat comey ler : :

_MG_6649

_MG_6653

_MG_6640

mintak tolong tourist dari jepun snap kan gambar kitorang sefamily.
cantik je dia snap berkeping keping.
toche san! tetiba toche san hehe.

_MG_6642

_MG_6643

_MG_6658

dah puas bergambar kat merlion besau, berpindah ke merlion mini plak.
bergambar la yaya pose tang sini pose tang sana.

_MG_6661

_MG_6663

_MG_6665

_MG_6667 : : amboi amboi. anak sapa yang omey angat ni? 😀 : :

4 thoughts on “Merlion Park

Comments are closed.