Birthday siapa entah..

masa majlis aqiqah maamar & nur aisya tu saya tempah kek. takde apa occasion pun, memang sesaja je.
saya tempah kat NAIZWORLD
redvelvet cake. sedap.

bukan birthday sesapa.
tapi nak melayan cici, so nyanyi je lah lagu birthday untuk ia. bukan dia tau pun birthday dia bila kan.

_MG_6895

_MG_6899

_MG_6900 : : terkesima tengok kek cantik lettew : :

Jan 10, 2014 | Tah sapa2 punya birthday ntah by normaya11 on Keek.com

 

_MG_6901

_MG_6903

_MG_6907 : : maamar takde sebab ia tengah tido masa ni huhu : :

_MG_6912

_MG_6915

IMG_2370

IMG_2374

IMG_2392

ok watamat kisah yang terdampar dalam draft selama 3 bulan lamanya.
😉

2 thoughts on “Birthday siapa entah..

Comments are closed.