Arab Street

malam pertama kat singapore kitorang anak beranak menapak ke arab street.
dekat je pun dari hotel.
dalam 10 minit jalan kaki camtu lah.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : bergambar sat depan masjid sultan yang femes. tapi nama pun malam kan, tak nampak signboard nya : :

OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : snap dedekat ceni baru nampak ah : :

OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : sepanjang jalan arab street : :

nama pun arab street kan, haruslah barangan semua pun berunsurkan arab.
ada shawl, karpet, jubah.
haruslah saya tak beli apa apa.

lepak minum sat kat kampong glam cafe.
tak penah nya surut customer kat kedai ni.
ramai kot!
restoran ni cam restoran mamak gak la.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         : : order mee rebus share 3 beranak. percutian bajet katanya kan. so makan pun bercatu gak la ihiks : :

takde la, encik z kan kenyang lagi baru melantak nasi sebelum keluar tadi.
saya plak makan roti, so cam mengenyang.
yaya je la makan, sian ia lapau.
mee rebus sini sedap!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         : : nescafe o, air suam, milo ais & susu halia : :

makan semua total harga SGD6.40.
lepas makan menapak balik hotel, apa lagi zzzz la.
esok nak pegi universal studio! uhu!

OOTD : blouse saya dari booth kat karnival jom heboh bukit jalil, skirt dari thai carnival kat jalan genting klang, dan tudung pun dari booth kat karnival jom heboh bukit jalil

6 thoughts on “Arab Street

Comments are closed.