Blog Maya Dot Com

Anak-Anak Saudara

ni sambungan dari ENTRY INI

hari kejadian cukur jambul aqiqahnya 22 disember 2013.
ni keterjadian di sebelah pagi.
saya nak share kan gambar anak-anak saya yang comel kiut belaka.

_MG_6723 : : sampai 2 orang assistant nak pakaikan maamar kasut : :

_MG_6724 : : maamar pakai tshirt singapore. sesuai warna merah dengan ia : :

_MG_6727 : : amboihh, pandangan menggoda : :

semua kena paksa pakai tshirt sinjapura sebab mommy nak snap gambar.
lepas ni kalau pi jenjalan bukan kena beli kat sorang je. kena beli untuk 5 orang.
saya sayang anak anak saudara saya semua.
sama rata, insya Allah.
eh jangan lupa anak saudara kat sebelah encik z.
tapi sebab jarang jumpa kan so kurang sikitlah mesranya di situ.

_MG_6738 : : yasmin. ni bukan anak saudara. ni anak kandung satu satunya (buat masa ini) : :

_MG_6734 : : nur shazleen aka caca. anak saudara pertama dalam keluarga kami : :

_MG_6741 : : nur balqis aka cici. macam tomboy plak pose ceni eh. cici yang dulunya sakit tapi sekarang dah beransur pulih alhamdulillah. sapa yang dah lama baca blog saya tau la kan cici sakit apa : :

_MG_6749

_MG_6751

_MG_6759 : : nur aisya aka aisy : :

_MG_6762 : : anak bapak : :

kaklong dah tak boleh mengandung lagi kalau ikut tuntutan kerja.
tapi kuasa Allah SWT kita takkan tahu kan?
tunggu maamar dapat adik ja lah 🙂

    10 thoughts on “Anak-Anak Saudara