Double F

image
: : apa saja yang awak menungkan tu nur aisha? : :
image
: : oooo nengok kekakaks tengah berdiskusi : :
kisah ke majlis resepsi faizal & farahin.
hari tu depa bertunang. ingat lagi dok korang kat entry saya yang tu?
kekira 8 bulan bertunang, tibalah masa untuk disatukan. gitu.
majlis akad nikah saya tak pegi sebab ada urusan lain.
majlis berlangsung di dewan taman koperasi polis fasa 2 sana.
pegi 2 kereta lah dengan abang long.
adil gerak dari melaka so berjanji janjian je la terus jumpa di tempat kejadian.
image
: : anak & ibu : :
image
: : yaya & caca : :
caca cam tak puas hati sebab nengok kakak nya berbaju cantik.
dia plak kena pakai blouse dengan legging.
mana lah mommy tau. dah ibu awak pakaikan camtu.
caca ni memang kuat menyentap la skang. tak pehe la mommy.
image
: : cici yang very the independent. anak kedualah katakan. gimme 5 cici : :
masuk dalam dewan, cari seat, pastu terus ambik makanan.
tak lama pastu nampak pengantin masuk berarak.
sib baik encik z dah habis makan masa ni, so seperti biasa dia lah yang snap snap gambau.
20140128-221433.jpg
20140128-221449.jpg
: : sila berarak yer pengantin. bagi akak korang ni habis kan makanan lu : :
20140128-221553.jpg
: : sambil makan sambil lah ngadap handphone. mama borak apalah tu? : :
20140128-221505.jpg
: : thumbs up paddia kaklong? kelas meja bebetul ngadap pelaminan : :
image
: : maamar in the house : :
20140128-221540.jpg
: : mama menepung tawar : :
image
: : ada aiskrim. best lah bebudak. eh saya yang mak budak ni pun suka kot ehe : :
image
: : opah dah satu satunya cucu lelaki ia : :
20140128-221604.jpg
: : untunglah mama dapat makan beradab dengan pengantin : :
20140128-221611.jpg
: : mama dan auntie rozie, birasnya : :
20140128-221625.jpg
: : sessi potong kek : :
20140128-221632.jpg
: : suap jangan tak suap : :
Jan 28, 2014 | Selamat Pengantin Baru Faizal dan Farahin by normaya11 on Keek.com

 

image
: : bergambar dengan pengantin : :
20140128-221646.jpg
: : sebahagian dari sanak saudara sebelah pengantin perempuan : :
kat dalam dewan agak membising sebab ada band dok buat performance.
so saya bawak maamar lari keluar. kesian pulak nengok nya.
image
: : maamar yang tak takut dengan orang. sapa ambik pun dia sokayyy je : :
suka tengok yaya pakai baju dengan skirt ni.
dah macam anak dara sangat.
esok besau dah masuk sekolah menengah cemana lah plak romannya.
kadang kadang rasa tak dapat nak bayangkan nenanti umur dia 17, 18 tahun cemana lah haihh..
image
20140128-221657.jpg
: : lisa, kakak pengantin. awak dapat sepersalinan tak lisa sebab langkah bendul ni? hiks : :
20140128-221707.jpg
: : bila nak balik ni mommy? begitu nor aisya berkata kata di dalam hati : :
pukul 3 petang camtu kitorang sekeluarga pun mintak diri.
selamat pengantin baru faizal & farahin. semoga kekal hingga ke syurga ya.
tahniah pakchu dan makchu sambut menantu 🙂
image
: : tetiba ayin jiran sebelah enterframe. dia kan buat rumah saya ni macam rumah dia sendiri. selamba je keluar masuk. tapi saya suka je. ada gak la penyeri : :
image
: : maamar & nur balqis. abaikan kain baju membukit kat belakang nun : :

6 thoughts on “Double F

Comments are closed.