Bye Bye TRAP

dah tazkirah barang sepotong dua ayat, moh la bergerak.
yaya pun lepas tu mood pun dah kembali ceria.
bergambar dulu macam biasa.
korang jangan tengok gambar anak saya je, tengok pemandangan keliling tu. luas dan menghijo.
PC310300
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : kalau ada penyakit kronik takyah la masuk dalam kolam ni ek. tak pasal kang arwah pula : :
OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : pelampung, kasut, pampers dan makanan jangan bawak masuk dalam air yer diknon : :
balik bilik mandi siap siap packing apa semua, moh la kita.
tepat kul 12 tengah hari check out.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : kitorang duduk bilik 213 tu : :
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : receptionist india tu baik : :
OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : ni area lobi : :
OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : ni entrance masuk lobi : :
kemeja saya tu dah lama kot tak pakai.
sekali pakai mak aii dah ketat hebat di perut dan pinggang.
so lepas ni memang bubai lah. lanting ke kaklong la gamaknya.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA : : peace no war : :
bye felda residence hotsprings.
ada rezeki nanti nak datang lagi insya Allah ^__^

6 thoughts on “Bye Bye TRAP

Comments are closed.