2014

Selamat tahun baru korang!
Tetiba kan ehe.
Eh betullah wish tahun baru takpe kan..

Saya kat taiping ni ha.
Baring baring dalam bilik dengar bunyi bunga api pom pom di luar sana.
Tak sior nak keluar haih.

So cemana azam korang tahun 2013, tercapai ke idok?
Azam tahun 2014 cemana pulak?

Saya ni ceni je lah.
Tak penah ada azam ke hapa pun.
Tapi of coz la nak jadi insan yang lebih baik dari tahun tahun sebelum ni.
Of coz la korang pun sama khenn.
Ada ke pun orang berazam nak jadi jahat.
Gila ke hapa.

K la tu jer.
Nak tido dah ni.
Good night semua 😉

8 thoughts on “2014

    • jangan lupa pose outdoor. di tepi tasik.
      badan jangan lupa kasi lentik.
      selamat pengantin baru in advance.

Comments are closed.