Wax Museum @ Red Carpet i-City

lepas lunch kat oldtown, kami masuk dalam wax museum.
bayaran masuk RM35 sorang. yer agak memahal tapi dah alang alang sampai tu, zass je lah.
cerita dalam wax museum ni je saya bahagikan ke 3 entry.
aterrr dah dengan semua patung nak bergambo, harus nak sumbat semua jugak jugak heee.
caca awal awal tu taknak masuk, takut katanya.
jangan kata dia, saya pun memula cam seremmmmmm (sebut ala ala jai kl gangster), tapi buat buat berani je la. harap harap takde la patung yang terkelip kelip bijik mata ke hapa.
IMG_1736 : : tangga masuk. tengok muka caca ketat : :
IMG_1737 : : mr bean dan mr Z : :
IMG_1740 : : ni sapa ntah. takkan marilyn monroe? macam lain je rupa parasnya : :
IMG_1741 : : nama pun red carpet. harus sana sini karpet merah terbentang : :
IMG_1743 : : hai abang polis! : :
IMG_1744 : : kanan tu barrack obama. kiri tu saya taktahu. BFF barrack obama kot? : :
IMG_1746 : : merdeka! : :
IMG_1749 : : prince william & kate middleton : :
IMG_1870 : : kanan tu mother teresa. yang kiri ku taktahu. skandal mother teresa barangkali? : :
IMG_1750 : : dosamu aku ampunkan : :
IMG_1751 : : alaa ni tak ingat la plak namanya. ada budak museum tu sebut. edited : Napoleon Bonaparte. tq yiet : :
IMG_1752 : : yaser arafat : :
IMG_1754 : : yang cantik tudung putih tu mari sini meh : :
IMG_1755 : : selamat bekerjasama : :
IMG_1758 : : dah arwah dah kan nelson mandela : :
IMG_1759 : : tak tahu sapa : :
IMG_1763 : : apa masalah awak? edited : yiet kata namanya dalai lama. hebatlah yiet! : :
IMG_1764 : : bill gates kan? : :
IMG_1769 : : atok albert einstein. sian jenuh berpikir sampai putih putih melati dah rambutnya : :
IMG_1774 : : bruce lee : :
IMG_1775 : : jackie chan : :
ok sambung lagi nanti part 2 di wax museum..

14 thoughts on “Wax Museum @ Red Carpet i-City

Comments are closed.