Trick Art Museum i-City Shah Alam Part I

seterusnya… kami ke trick art museum.
bayaran masuk RM10. kena beli tiket kat rumah hantu.
yang beno nya masa ni saya letih satu macam.
kaki dah sakit, badan pun rasa lemau je.
tapi layankan anak-anak, zass jugak la.
nama pun trick art museum.
so dalam ni semua pun lukisan yang ala ala trick.
sapa yang pandai berilusi dan berimaginasi cantik la gambar gambar yang disnap.
saya dengan anak anak ni cam hantamm ja lah cemana cemana pun.
IMG_1950 : : entrance : :
IMG_1885 : : q untuk beli tiket kat rumah hantu : :
layan je lah gambau yer.
nak tulis caption apa pun taktau.
IMG_1887IMG_1915IMG_1912 IMG_1888 IMG_1890 IMG_1891 IMG_1892 IMG_1894 IMG_1896 IMG_1898 IMG_1900 IMG_1901 IMG_1904 IMG_1907 IMG_1909 IMG_1910 IMG_1911
nanti sambung part 2 pulak ek..

4 thoughts on “Trick Art Museum i-City Shah Alam Part I

Comments are closed.