Saya & Angkor Wat – Part II

ok jom ikut saya masuk ke dalam temple angkor wat ni.
oh saya nak cadangkan pada korang yang nak pegi sini kan, sila lah pakai baju yang berwarna terang macam merah, oren, kuning dan biru tua.
pendek katanya warna terang terang lah supaya blend dengan batu bata temple kat angkor wat ni.
cer korang tengok saya pakai baju warna coklat muda gitu, suramgani je kan? huhu..
_MG_4013 _MG_4043
: : papantanda angkorwat sedang dibaikpulih : :
dibaikpulih tu sebab ada yang macam dah retak dan jatuh dan pecah.
kang kalau tak dibaikpulih takut terus jatuh menyembah bumi, gitulah.
_MG_4015
_MG_4016
_MG_4020
_MG_4026
: : ni bebetul belah dalam. gamaknya dulu dulu apa la depa buat kat dalam ni ek : :
_MG_4027
_MG_4030
: : saya dari kejauhan : :
_MG_4034
_MG_4041
ok dah puas belek membelek dan bergambar dalam ni, jom berkumpul sebab nak breakfast.
dah bagitau tadi kan, kitorang diperuntukkan sejam setengah kat sini. nak cover tempat lain pulak lorr..

4 thoughts on “Saya & Angkor Wat – Part II

Comments are closed.