Nur Aisya Yang Bahagia

last week saya balik taiping.
dapat la jumpa dengan anak saudara saya yang baru ni ha.
tapi takde la pulak gambau berdua dengan ia.
sebab kat dalam rumah, tak senonoh plak rupa paras saya, malas nak kaut tudung.
bila elok saya bertudung nak gerak balik KL, anak saudara saya ni ha pulak bantai membuta.
so takpelah, ambik gambau dia sorang je lah.
20131110-223622.jpg
mekasih la kat korang yang bagi suggestion nama semua tu.
nama telah pun diberi. NUR AISYA. bermaksud yang bahagia.
mommy doakan awak bahagia dunia dan akhirat sayang.
kak akmal tanya kat instagram, nak panggil nama manja apa NUR AISYA ni.
semua orang nak panggil AISY.
hmmm… saya rasa nak panggil dia MAK ECAH la :-p

8 thoughts on “Nur Aisya Yang Bahagia

  1. Dulu pun penah masuk list gak la nak letak nama ayesha nur imaan kata adik bayam. Tapi dah xda jodoh beliau dgn nama tu.

    Maksud nama tu kebahagian cahaya iman. Perghhh.

    Tahniah kaklong kak maya!

    • ecah kira ok la kan. dari panggil esah.
      kecik2 ok la, dah besar sok mesti dia marah mommy dia panggil dia esah.
      tak glamer kata ko..

Comments are closed.