Aidil Adha’s Eve

sehari sebelum aidil adha tu kan saya kerja.
alah yang saya sentap kena relieve kat office VIP tu lah.
hari kejadian tu saya puasa.
kul 11 pagi camtu nak gi dhuha tetengok bendera jepun datang.
heee dah lama tak dengar orang sebut bendera jepun.
yer saya keuzuran.
sentap kali ke dua lah sebab siap sahur semua kan.
tapi tu la nak sentap dengan sapa nya pun. dengan Allah?
cer bawak bawak istighfar sikit normaya.
terus call encik z ngadu gitu gini lalu beliau ajak makan di lanai.
tengah hari. ke lanai lah kita.
ada promotion laksa janggus. so cuba.
ok lah, macam ada rasa asam laksa sikit pun ia.
try minum oren spritz. campuran air oren dan sprite.
ok la sedap jua.
image
image
: : tudung syria kegemaran & blouse poplook : :
lepas makan laksa rasa cam melapau lagi.
so order creme brulee.
dah ngap separuh baru teringat nak snap gambar.
sedap lah creme brulee ni. suka.
image
balik office sambung kerja kat office VIP tu.
pukul 5 petang dah balik, kak as bagi izin balik awal, aterrr esok raya kan. tq boss!
tapi saya tak dapat balik la sebab kena tunggu encik z kul 5.30 petang.
panjat shuttle pi sasana, gossip girl dengan kaktin & kakdiella.
haaa tu nak kata iolls ngumpat uolls la tu.
takde k. no no no no. *goyang jari telunjuk ke kiri ke kanan sebanyak lapanplohkali

4 thoughts on “Aidil Adha’s Eve

Comments are closed.