Dekorasi Raya di Office

orang dah cuti semua kau sibuklah nak cerita pasal dekorasi bagai kan normaya?
he he he.
eh ada lagi apa yang tak cuti *jeling payiet

seronok lah korang eh kat kampung halaman.
ntah ntah takde yang baca entry saya ni.
takpe membebel sorang sorang pun ok apa.
terapi diri kata ku.

dekorasi kat office saya tahun ni kelas kau maria.
siap ada basikal hah.
dan beg besi zaman naik kapal pegi umrah.
pastu ada la plak department tu sibuk nak dekorasi basikal jugak *jeling payiet lagi sekali
pentiru sangat.

20130806-120918.jpg

20130806-120929.jpg

tetiba galak plak saya up entry waktu orang semua dah sibuk menyinsing lengan baju di dapur.
ye la kang kalau up lepas raya kang dah tak masyuk plak.
orang nak cerita pasal raya, saya sibuk lagi nak cerita pasal ramadhan kann.

layankan ajer..
sat gi pukul 12 tengah hari ada satu lagi entry.
last. sebelum hari raya.
entry emosi sikit.
biasalah saya ni. kadang happy. kadang emosi.
manusia. bukan robot. begitulah.

2 thoughts on “Dekorasi Raya di Office

Comments are closed.