ESP Shaklee

produk terbaru shaklee yang saya tengah amalkan sekarang ialah ESP.
aah B Complex & Ostematrix pun saya amalkan jua.
nak kata hilang terus migraine tu tak de lah.
aterrr dah pengidap tegar kan.
tapi dah kurang banyak, alhamdulillah.
tq adzah sebab kenalkan produk shaklee ini.
apa yang bestnya ESP ini?
Energing Soy Protein dari Shaklee merupakan satu-satunya produk dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
ESP sangat sesuai untuk semua peringkat umur – dari muda hinggalah ke tua. ESP juga sangat sesuai untuk penghidap kencing manis kerana ia mengandungi Indeks Glisemik (GI) yang rendah iaitu 39.
Manfaat utama ESP daripada Shaklee:
Awet muda – asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
Baik untuk hormon – kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis (tulang rapuh) dan sakit jantung.
Baik untuk prostat – Genistein yang terkandung di dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
Kulit remaja – merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan stres.
Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.
Hah banyak kan khasiat ESP ni?
dah lah dalam satu bekas besar.
memang boleh tahan berbulan bulan.
Saya amalkan ESP ni setiap pagi.
Kadang kadang setiap malam juga.
Pengambilan nya tak terikat dengan jadual pun.
Ikut keselesaan kita la nak minum pagi atau malam.
20130703-222637.jpg
: : setiap ESP datang dengan bekas shaker ini : :
20130703-222648.jpg
: : masukkan 3 sudu ESP dalam bekas : :
ESP ni sebenarnya boleh diminum begitu saja.
Atau campur dengan juice, atau apa apa air yang orang suka.
Saya campur dengan satu sudu susu kambing halia.
20130703-222657.jpg
20130703-222712.jpg
: : campur air panas dan siappp! : :
rasa dia ala ala nestum pun ada.
quaker oats pun ada.
yang best sebab sangat mengenyangkan.
takyah dah nak makan roti canai ke, nasi lemak ke.
kenyang sampai tengah hari.
Siapa berminat nak beli ESP Shaklee atau produk Shaklee yang lain boleh contact Adzah k?
Blog : http://empattahun.blogspot.com
Sms/Whatsapp/Line: 012-2923 994
Emel: adzah.adam@gmail.com
Facebook : LetsBeBeautifulTogether
Shaklee ID: 888149

3 thoughts on “ESP Shaklee

  1. Sis, tumpang tanya..ESP boleh bancuh ngn air panas ke?sbb sis tulis kat situ, campur air panas dan siap..sori…tanya je..

Comments are closed.