Legoland Nusajaya Johor Bahru – Part I

layan gambar gambar masa saya pegi legoland hari tu yer?

: : tiket simple je. 3 dewasa + 2 kanak-kanak : :
alhamdulillah dapat jugak menjejakkan kaki ke legoland malaysia!
wajibulghunnah la kan bergambar kat entrance ni. bukti dah sampai kata ko..

: : happy yer awok : :
boleh jangka cuaca memang panas dik dik kat sini.
tu pasal saya pakaikan anak-anak baju paling nipis.
anak-anak je lah.
zaman saya pakai baju baju nipis ni sudah berlalu.
masuk je kat dalam nanti korang nampak banyaklah brochure ni.
so takyah nak rebut rebut tarik rambut ke hapa yer. ambik la seberapa banyak korang mau.

: : sewa single stroller.  RM20 : :

: : kagum! pokok krismas dari lego : :
nama permainan ni semua jangan tanya eh.
saya dah malas nak korek tengok kat brochure.

: : caca main kereta untuk budak bawah 6 tahun kot tak silap : :

: : yaya kena masuk untuk umur yang besar sikit : :

: : apakah anakku memandu menentang arus? : :
dalam menentang arus pun dapat jugak lesen memandu. tapi bukan free ok?
kena bayar tak silap RM30 kot.
sib baik dah datang dari jauh, mak encik membayau jugak la demi anak mak encik.

3 thoughts on “Legoland Nusajaya Johor Bahru – Part I

  1. Caca yg embam naik stroller? nape x larat nk jln yer?? hehehe..mmg sume yg pegi ckp sgt panas..kata dorang sbb x byk pokok lg, klu btul kita tnggu pokok tumbuh dulu la baru pegi..hehehe…

Comments are closed.