Zoo Johor

lepas kenyang perut dan lepas sesak nafas kena pau snogurt, kitorang ke zoo johor bahru.
tak jauh mana pun, dedekat situ je.

: : ujung ujung saya yang kena habiskan snogurt tu : :

: : opah belikan caca topi : :

: : kemain posing kan si caca ni : :

: : dah gaya pelancong dah 2 orang kenit ni.  beg yaya tu saya beli kat legoland RM99 : :

: : unta : :


: : tapir : :
saya masa kecik kecik dulu pernah duduk kat JB tau.
masa tu arwah abah kerja kat stesen keretapi johor bahru tu.
mama cerita ada la sekali tu ikut rombongan sekolah kaklong datang zoo ni.
mama ikut sekali, berdukung lah adil yang masa tu baru umur 2 tahun kot.
ada la kenangan bergambar kat tangga ni.
how time flies kan.
cerita 29 tahun yang lepas.
saya rindu sangat pada arwah abah saya, allahyarham mukhtar bin abdul rahman.
semoga beliau ditempatkan bersama-sama orang  yang beriman disisiNya, insyaAllah.

: : teenage mutant ninja turtle : :
bagi yaya naik kuda. berani dia.
caca pulak yang penakut takmo. siap pakai topi koboi ha.

kemudian depa naik bot ni ha.
saya duduk tepi je jaga beg dan snap gambar (H)

: : panas sangat sangat masa ni. melekit lekit badan : :

: : renyih : :

: : caca takut rusa tu dok hulur hulur muncung : :
ok tu jer 🙂

2 thoughts on “Zoo Johor

Comments are closed.