10 thoughts on “WW – Jangan Bersedih ^__^

  1. Ramai sangat nak jadi Tuhan zaman la ni.

    Tapi takpa kak kalau ada pun tapi tergamak sebut anak sendiri as ‘kejadah’ pun tak guna gak.

    Aku doakan kau dapat anak yang comel. Kalau tiada rezeki kat situ pun tak pa. Yaya ada. Bukan jumlah anak yang dikira. Tapi doa walau seorang anak tu yang kita nak bawa dalam kubur nanti

    anak 8 pun kalau 8-8 tak berjenis tak guna gak.

    • terima kasih ain.

      alhamdulillah akak ok ok ja.
      kalau takda pun alhamdulillah.
      kalau ada double triple alhamdulillah.

      org lain tak payah la nak simpati kesian ka apa.
      simpan ja la korang punya kesian.
      sila kesian pada diri sendiri dahulu sebelum cuba cuba mengasihani orang lain.

  2. alahai….. rindunye nak ade baby….. Insyaallah mya ade rezeki kite same2 pregnant…. kite berdoa… Dia yg memberi rezeki itu…. (G) tak mo sedih2

Comments are closed.