Blog Maya Dot Com

Today iS Saturday

Assalammualaikum korang..
Cuti 4 hari ni apa plan? Cuti cuti atau duduk di rumah saja kah?
Saya takde ke mana, ada je sekitar Kuala Lumpur ini.
Tadi pagi pegi JPN, ingat nak ambik IC baru.
Saya buat IC baru bulan 12 hari tu, tengok tengok JPN kat sri rampai ni tutup ha, katanya sempena CNY.
Pasrah.
Pastu terus teman Encik Z pegi service centre proton kat gombak.
Mau service FLX nya. hamik kau 3 jam kat situ. pffttt..
Lapar lalu ajak suami pegi makan kat Oldtown Sri Rampai.
Ada set Reunion Menu sempena CNY.
nasi steam dengan campuran pelbagai bersama orange freezy.
sedap jugak lah boleh tahan.
sampai rumah ni haaa mata bagai digam gam plak.
ok tak molek tidur lepas asar tapi saya nak rehat bentar ajaaaa.
malam ni nak pegi wedding artis plak. wahh artis mana ni?
later we story story ya..
korang have a nice weekend + holiday.
gong xi fa chai!

    2 thoughts on “Today iS Saturday