Gempar Gempar Gempar!

apa yang gempar sangat tu normaya?
gempar sebab budak comel dah kurang kecomelannya.

: : comel bila tak bukak mulut : :
bila bukak mulut haaaaa…
yang lawaknya sebab ada gigi tersentil tengah tengah.
kalau betul rongak depan tu sokayy lagi kan.
dah la dia menyusu botol sampai sekarang, lagi la ke depan gigi nan sebatang tu.
katanya gigi tu tercabut masa tengah makan burger.
jangan kata saya dengan encik z, mama masa mula mula tengok pun ketawa besar.
jangan kata mama, abang long sendiri pun bila tengok caca bukak mulut, pun terrrrrrrrketawa besar.
saya dah cakap dengan caca jom je la gi dentist kasik cabut sebatang yang tersentil tu, dia yang taknak.
jadi hadap je la mommy ketawa yer caca.

: : caca pasrah dan redha mommy oiii : :
ah ye lah, ada gigi ke takde gigi ke, caca tetap anak saudara mommy yang paling mommy sayang.
muahsss… (L)