Walimatulurus Abang Der & Lisa

10.11.12.
abang der & lisa dah selamat diijabkabul setelah beberapa tahun bercinta.
tapi saya tak pergi sebab encik z kata more to keluarga terdekat kot.
walaupun lisa jemput je.
tapi takpe, kita dengar cakap suami.
11.11.12 majlis resepsi kat hotel crowne plaza klang.
so kita pegi lah.
oh yer, abang der ni adalah abang kepada abang long.
yer walaupun abang tapi dia kahwin lambat. (motip nak mention?)
so lisa adalah biras kaklong. begitulah.
kaklong memang rapat dengan adik beradik family mertua ia.
dengan saya saya sekali terapat.
sebab mereka semua pun cam baik walaupun sengal sengal.
sengal maksud saya dok buat la lawak lawak hambar.
abang der & lisa ni pramugara pramugari MAS.
bertambah la pekerja MAS dalam family heh.
kaklong pramugari, mokchik pramugari, kak gee pramugari, abang der pramugara, lisa pramugari, bulat keje MAS jugak, tapi maskargo.
kalau dia kerja pramugara, mau senget kapalterbang.
itu contoh lawak hambar.
btw, kak gee pembaca blog saya. hai kakgee *lambai

: : jumpa ini budak kecik : :

: : mia, caca & cici : :

: : pengantin lelaki : :

: : pengantin perempuan : :

: : bersanding di pelaminan : :

: : kami adik beradik beripar duai : :

: : the one and only my sista. cehh eja sista konon cool lettew : :

: : budak yang asyik berkepit dengan ibu : :

: : food! : :

: : ada kuih muih jua : :

: : budak budak dapat popcorn : :

: : bergambar time : :
adik beradik abang long 6 orang.
semua pun lelaki.
untunglah kaklong tak payah nak hadap kerenah kakak-kakak dan adik-adik ipar #eh

: : terseksi plak saya *tutup mata : :
selamat pengantin baru abang der & lisa.
semoga kekal hingga ke syurga insyaAllah 😉

2 thoughts on “Walimatulurus Abang Der & Lisa

Comments are closed.