Es Teler 77 Juara Indonesia

ni cerita sebelum aidiladha hari tu.
saya dengan encik z keluar pergi CM.
pergi CM sebab saya nak cari tudung bawal AJ kat CM tu.
tudung raya haji lah katanya konon.
so pegi.
sebelum tu kitorang lunch dekat restoran Es Teler 77.
restoran indonesia.
saya tau pasal restoran ni sebab dulu masa pergi CM dengan kaktin & payiet, depa ada makan kat sini.
saya tak makan masa tu sebab saya baru balik dari bandung, asyik sakit perut.
pastu sebab saya nak pergi taman negara, tu yang lagi tak berani nak makan.

: : menu : :

: : ice lemon tea RM3.00 & es teler RM7.00 : :
es teller ni sedap sangat pliss.
manis la tapi sedap. so siapa pergi sila order eh, dijamin suka.

: : encik z makan ni. set ayam penyet RM10.80 : :

: : saya makan set ikan garing RM10.80 : :
makan nasi panas. dengan ikan goreng garing.
memang (Y) lah kan.
korang kalau nak try, ni alamat nya No. 1 & 3, Lebuh Pudu, Jalan Hang Kasturi, 55100 Kuala Lumpur.  Nombor telefon : 03-20261877
Selamat menjamu selera!

2 thoughts on “Es Teler 77 Juara Indonesia

Comments are closed.