ke I-City bersama Keluarga

lepas maghrib gerak ramai-ramai ke I-city.
kali ke dua saya sampai sini.
pernah ke sini 2 tahun yang lalu.
yer 2 tahun yang lalu. huhu.
yaya pun dah penah sampai sini dengan FM.
siap masuk snow walk lagi.
dah sampai i-city ni memang bergambar bergambar bergambar je la sesaja.
baju yaya tu saya beli masa jualan metrojaya kat menara maybank tu.
yaya suka. 🙂
jalan sampai ke depan, diorang request nak cekak mickey lampu lampu ni.
sokayyy RM4 je pun harganya.

: : flamingo yang cantik : :

: : nak naik benda alah belakang tu tapi q panjang bebenau : :
sudahnya layan bebudak je la main game dorang.
token boleh tahan mahal oiii… pengsan.
mencomot muka semorang.
aterrrrr boleh tahan panas kat sini.
dah la orang ramai. pffftt…
takde mananya cici ni nak kat saya.
ni dia tak perasan saya yang pegang tangan dia tu.
dia ingatkan ibu dia.
last last bila tersedar, pandang muka saya, terus meraung.
yennadeyyy???
ok last pose sebelum pulang.
tunggu encik z pergi bayar parking.
yang pun panjang ya ampun q nya.
tak terus balik hotel.
singgah minum kat seksyen 2 kot tak silap.
asmara bistro ke apa nama tempatnya.
tepat pukul 12 tengah malam, wish birthday kat encik z.
peluk-peluk sikit.
siapa tak sayang suami oiii… 😉

12 thoughts on “ke I-City bersama Keluarga

  1. apasal hr tu beli cekak rambut tu rega dia 5 hengget… vvavava… dah beli jejauh, tinggal pulak.. sedih.. ;-(

  2. baju yaya adalah sama dgn bj ain… :)…
    pegi i-City ni enjpy seronok gak.. tp tak tahannye melaut manusia….

Comments are closed.