Do’a Banyak Hutang

dalam zaman serba moden ni siapalah yang tak berhutang kan?
u tell me?
kalau ada yang bebas hutang memang saya respek sesangat.
tapi mungkin ada lah kot eh yang duduk kat village village.
saya ni tiap-tiap pagi bangun mesti cam sesak nafas je dok fikir hutang piutang yang berlambak.
hutang rumah, kereta, kad kredit, koperasi, komputer.
bila tahun nak habis pun ntah lah.
tapi tak baik mengeluh.
selain kena berdoa, kena jugak berusaha dan bertekad untuk selesaikan hutang piutang ini.
mana lah tahu esok lusa nyawa kita dicabut, meninggalkan hutang-hutang ni semua.
hmmm…
ni saya nak share potongan doa banyak hutang.
jom kita ramai-ramai amalkan lepas solat setiap hari.
mudah-mudahan diringankan 🙂

7 thoughts on “Do’a Banyak Hutang

  1. mana ade org dlm dunia ni x bhutang kan Kak,asal jgn tbelit sudey..Moga doa ini akan dpt melegakn situasi hutang meruncing sesiapa shj..elok juga jdkan amalan ni..

Comments are closed.