Pintu pun Pintu lah…

ok ini entry terakhir outdoor photoshoot.
tapi bukan entry terakhir tidak bertudung yer.
ada lagi nanti aku nak up majlis kat rumah encik z.
tapi macam biasalah, bila nak up nya tiada siapa yang tahu.
ok photoshoot seterusnya ni adalah kat area taiping jugak.
si zam photographer tu la dok ajak bergambar kat pintu ni.
unik katanya.
ikut je la kata photographer kan.
maka inilah hasilnya.

: : poyo je : :

: : motip beliakkan mata? bundar nau ke mata kau? : :

: : suka gambar ini : :

: : gelak besau kau kan : :
bila tengok balik gambar-gambar outdoor ni semua kan, rasa cam iskkk sayangnya aku kat laki aku tu.
walaupun perangai dia ada masa sungguh memporquekan, tapi tetaplah ku sayang sayang sayang.
siapa tak sayang suami oiii..
korang pun sila sayang suami korang ketat-ketat k.
keburukan suami jangan cerita kat orang. dosa.
ewah pandai kau nasihat orang kan.
walhal bila bengang dengan encik z, kaktin & payiet la jadi mangsa tadahan telinga.
he he he.
ok tu jer.
terima kasih korang sebab sudi baca repekan dan keemosian saya.
kita jumpa lagi minggu depan.
tata.

6 thoughts on “Pintu pun Pintu lah…

  1. sedih sbb takder gambar photoshoot bagai, tak terpikir langsung kekdahnya… :-[

Comments are closed.