D’ Santap Asam Pedas


: : Dsantap Bandung RM3.50 & Barli Limau RM2.50 : :

: : Set Asam Pedas Ikan Patin RM7.00 : :

: : Telur Bistik RM5.00 : :
Lot 1617, Jalan Genting Klang,
Batu 4 1/2, Setapak, 53300 KL
(bersebelahan Hospital Colombia)
selain hidangan asam pedas, ada macam-macam masakan lain juga.
goreng-goreng pun ada.
hari tu aku nak try asam pedas telur ikan tapi dah kehabisan stok pula.
so korang, selamat mencuba ya!
saran & kritik : 3 out of 5

16 thoughts on “D’ Santap Asam Pedas

  1. slalu gak mkn kat situ sebab husband suka asam pedas situ.. sedap gak situ.. hehe

    • haippp… hehe..
      telur bistik dah separuh encik z makan baru akak tingat nak snap

  2. nama kedai kemain. nasib baik Dā€™ Santap Asam Pedas…D’ Sentap?? hahaha! šŸ˜›

    • kalau d’sentap, bila sentap je pegi kedai ni.
      mungkin boleh kurangkan kesentapan itu.

  3. husband alin peberet asam pedas kat situ kak… selalu je makan harga pun ok jugak…sambil makan siap cuci keta lagi…

Comments are closed.