Suka-Suka Kau Je Tuduh Aku Perampas Kan?

malu plak nak bercerita pasal kes rampas merampas ni.
apatah lagi dah dengan umur 33 tahun begini.
tambah lagi kes rampas merampas boyfriend plak tu.
euw euw sangat kot.
tapi kalau dah orang tuduh kata aku ni perampas, takkan aku nak angguk angguk je kot kan.
cuma part kelakarnya, aku rampas boyfriend orang lain.
tapi orang lain plak yang kemain amarah.
tapi kejap. betul ke aku ni rampas boyfriend orang? heh.
rasa-rasa la kan sepanjang hidup aku ni, aku tak pernah plak merampas sesiapa.
tapi aku dirampas ada lah. eh?
ok ceritanya ceni.
dah lepas 2 tahun lebih aku kahwin dengan encik z ni, tetiba dapat la berita kata si R ni sudah menuduh kata aku ni merampas encik z dari si A.
siapa yang bagitau? si rye yang bagitau.
kenapa si rye bagitau?
ntah. cer tanya dia.
katanya si A tak kebulor pun kat encik z tu.
sebab encik tak hensem. A tu lawa.
tapi bila encik z dah gitu-gitu dengan aku, dia menyentap plak.
ni si R la yang bagitau. bukan si A yer.
menyentap sebab nya dia anak dara.
tapi encik z nak pulak kat aku ni.
tapi what to do. kau anak dara tapi kau tak hot.
aku janda aku lagi hot. eh?
ok i is gurau. jangan simpan dalam hati.
hidup ini mudah. jangan diberat-beratkan.
tak gitu, R?
A jangan amik hati yer.
kau hot jugak. cuma belum sampai seru barangkali.
ok jangan cakap pasal A sebab dia tak bersalah pun.
mungkin salah la kalau betul dia ada hati dengan encik z, tapi tak bagitau.
dah aku yang bagitau dulu aku suka kat encik z, so rezeki aku la kan.
matik laaa…
aku borak-borak dengan rye, aku cerita la kat dia.
dulu R ni penah je la cakap. kata sebab aku dengan encik z dah naik taraf dari kawan kepada kekasih (kekasih kata kau), so logik la si A mengundur diri.
si rye kata WTF?
kalau kata akak (yer rye panggil aku akak. bagus budak ni menghormati orang tua), encik z dan A tu kawan-kawan, kenapa nak undur undur diri bagai?
kawan je la macam biasa.
melainkan si A memang betul-betul ada hati la dengan encik z.
yes tak yes jugak kan.
tapi dah sebab A pun tak pernah bagitau kat aku dia suka ke tidak kat encik z, so mana la mak nak tau.
kalau mak tau, mesti la mak tak caras encik z tu.
tapi tapi tapi tu tertakluk pada encik z jugak la kan.
kalau dah encik z suka kat aku, tak suka kat dia. tak jadi jugak kan?
tujuan aku up entry ni bukan la nak cari salah siapa-siapa ke hapa.
cuma rasa cam terkejut jugak la kan bila aku dituduh kata merampas encik z.
walaupunnnnn… dan benda pun dah bertahun lamanya.
dan lagi rasa pelik, perlu apa si R nak bercerita dengan si rye?
bukan rye kenal aku pun.
tempayan sangat mulut kau kan, R?
ok dah tu jer.
kesimpulannya, encik z itu saya yang punya.
bye.

27 thoughts on “Suka-Suka Kau Je Tuduh Aku Perampas Kan?

  1. motif cerita kat si Rye tu? serupa la si Rye tu kesah sangat pun, kan? eh tapi bagus gak, bila buat taik kat si Rye tu, terus si Rye hot la kan? nasib kau lah. hahahahahahaha gelak Rye jahat.

  2. kesimpulannya, kalau gabungkan initial ketiga-tiga watak dalam cite ni, akan menjadi RAZ. cam tajuk cite industan gitttewwww…

    ok komen sia-sia. mohon abaikan. hehe

  3. korang dah bahagia laki-bini, benda ni tak relevan lagi sepatutnya kan…itulah hati manusia kita tak boleh nak duga.. :-[

  4. yg penting…statement last tuh… mahal kot aku sukaaaa sgt… semoga ko bahagia hendaknya dgn En Z…. 🙂

Comments are closed.