Ada Sebabnya

ada reader tanya aku kenapa up entry marah-marah keji keji orang lagi ni.
bukan kata hari tu dah mintak maaf bagai semua ke.
dah taknak gaduh-gaduh lagi.

yer benar.
aku memang dah mintak maaf. dan walaupun lepas tu aku dibagi lagi.
aku diam.
tapi aku diam, si polan tu pulak tak reti-reti diam memang nak mendapat sangat agaknya.

entry meroyan aku semua ni terjadi ada sebabnya.
korang jangan main tuduh begitu begini tapi taktau cerita.
aku takkan bagi cerita ni tergantung gantung.
aku akan cerita habis nanti. korang sabar sikit boleh tak.

ada sebab kenapa aku jadi macam ni.
kenapa aku up entry ni semua.
takde kerja tetiba aku nak meroyan kalau takde orang petik aku.

dah ramai dah tampil buat pengakuan.
korang tunggu je lah ok.

4 thoughts on “Ada Sebabnya

  1. okey sy tunggu..hihi
    biarlah sy tak tau pon hujung pangkal dgn siapa sis marah ni..tp sy percaya, kalau org tu tak kacau hidup sis..tak kan lah sis nak merempan dgn tiba2 dlm blog pulak kan.
    so..sendiri mau ingat kan?

Comments are closed.