Sama? Kau Rasa?

ada readers tanya aku.
entry aku yang NI adakah kena mengena dengan entry DIA NI.
tajuk sama. waktu publish sama. entry pun macam sipi sipi sama.

korang rasa?

dah rasa? ke belum?
tak boleh rasa? kebas? gigil? kelu? terkesima? terpana?

kalau  belum rasa cuba baca entry NI plak.

dah boleh rasa?
bagus.
korang memang hebat.

kisah ini belum berakhir.
kita tunggu kesinambungannya.

walaupun entry kami sama tajuk dan sama waktu publish, tidak bermakna kita BFF.

kan rye? 😉

23 thoughts on “Sama? Kau Rasa?

  1. (Y) kan dah dpt blk apa yg dibuat pd org lain…… :-S itu la akibatnya…. sekrg Allah bayar cash jer kot…..

    • aku still tak nampak apa rasional nya dia buat begitu.
      pukul canang pada orang luar yang sah sah tak tahu dan tak mustahil tak ingin nak ambil tahu.
      apa masalah dia sebenarnya?

  2. rasa pahit, masin, masam, kelat, manis, payau, kasar, kesat, licin dan semua rasa yang deria rasa boleh rasa… (berapa banyak rasa daaaaaa.. gangguan emosi dan jiwa kah?)

  3. kalau ikut rasa sy, ‘mcm ada yang ngak beres nih..’ nak-nak pulak tang hint-hint yang sangat jelas tuh, atau mungkin sy yg tersilap rasa…..

Comments are closed.