Ronda Sekitar Strawberry Park

kaklong sekeluarga balik petang tu jugak.
sebab ada agenda lain.
sebelum balik kami amik potret keluarga.
tu nanti aku letak kat entry lain ya..
pastu yang tinggal ni ronda-ronda jalanlah sekitar resort.

: : kat signboard : :

: : yaya mengadu sakit kaki : :

: : ingat nak naik jambatan ni tapi udah ditutup dengan jaring. gamaknya dah uzur kot : :
malam tu lepas maghrib aku dengan encik z keluar berdua.
mau cari makan la konon.
yang lain semua dah kenyang sebab adil dah tapau kan makanan.
sebelum tu gi pasar malam dulu buat kali terakhir.

: : sedang memilih kaktus : :

: : selain beli kaktus, beli madu lebah ini juga. semoga saya bertambah manis : :

: : dan beli ayam golek juga : :
pastu turun la ke tanah rata mau cari makan.
stop kat 2 restoran.
dedua pun makanan yilek pocik.
pastu naik balik ke brinchang.
2 lagi restoran penuh manusia dan makanan pun hampir habis.
last last gi pasar malam balik, konon nak cari makanan.
tapi pasar malam pun dah nak katup.
balik resort, ratah ayam golek lorrrr…

4 thoughts on “Ronda Sekitar Strawberry Park

Comments are closed.