Melawat Mak Intan & Baby Ilyas

ok ini cerita 2 minggu lepas.
bapak lama hoihh.
aku gi melawat intan & baby ilyas.
intan baru selamat melahirkan anak ke 3 beliau.
best best.
janji dengan nida pukul 11 pagi sebenarnya.
tapi ada sebab musabab yang aku terawal, macam biasa lain entry.
matikk la semua pun lain entry.
tapi tak muncul-muncul gak entry nya. ish ish.
oleh sebab aku biasa gak area rumah intan kat sungai besi ni, so terus zass zas je ke sana.
pukul 10.15 pagi camtu dah tercongok sampai ehe.
lalu terus gomol gomol baby ilyas.

: : eh eh baby ilyas ada sinyummm : :
tak lama lepas tu baru nida dengan mariah sampai.
lalu kami bersok sek la mengupdate kisah memasing.
fyi, diorang ni semua kawan-kawan sekelas politeknik ku.
dan semua pun adalah orang utara.
sorang orang kulim. sorang orang bandar baharu.
sorang orang parit buntar. dan sorang orang taiping.
begitu.

: : dijamu bermacam makanan oleh intan : :
untuk intan, selamat sambung berpantang ya.
dan congrates for both of u intan & jep.
untuk muhammad ilyas ali, selamat datang ke dunia pancaroba ini wahai anak.. 😉

2 thoughts on “Melawat Mak Intan & Baby Ilyas

Comments are closed.