Melampau Lampau

sorry la sebab takde update sangat aku ni.
kat office bz melampau lampau.
kat rumah pulak malas melampau lampau.
nanti lah aku cari masa untuk update yer.
gambar-gambar kat cameron highlands dah upload semua.
dah draft cerita separuh.
tapi macam aku bagitau hari tu, aku tak suka cerita tersekat-sekat.
nanti dah siap semua, aku kasi publish.
cerita cambodia?
belum mula apa pun lagi (@)

4 thoughts on “Melampau Lampau

  1. huishhh..nak-nak pulak 2-3 hari ni ujan semedang lagi melampau malas kot..#eh relevan ke 😛

  2. cerita CH x abeh lagi, kambodia pun blm up lagi, ujung bulan ni jalan lagi.. semua cerita tertangguh lagi.. ahaks..

Comments are closed.