Nasi Lemak Pelbagai Lauk


: : siapa tengah mengidam nasi lemak, sila terliyor : :
dah sebulan kot aku hutang entry ni.
kekdahnya husband si amy ada bukak gerai jual nasi lemak kat area rumah dorang sana.
kat jalan langkawi, setapak.
sapa warga setapak yang tak tau kat mana jalan langkawi ni harus di wacaaaaa..
so sebagai kawan yang sentiasa memberi sokongan (gituuu), aku pun pegi la melawat tapak dan merasa keenakan nasi lemak air tangan husband si amy.
memang tak diragui ah sebab husband nya memang buat kerja kerja katering ni.
so sesapa ada nak buat apa-apa majlis boleh hallo hallo amy ya.

: : nasi lemak berlauk ayam goreng berempah : :
nampak tak pinggan aku atas tu? licin boliauu..
(Y)
nak cerita pepanjang lebar pun tarak guna, nak tau lebih lanjut kat mana lokasi gerai ni dan lauk pauk lain yang ada, korang boleh KLIK SINI & SINI.
selamat menjamu selera 😉

21 thoughts on “Nasi Lemak Pelbagai Lauk

  1. Salam…saya biasa makan nasi lemak kat Gerai Azmi ( Jerantut maliiii ). Buka kul 3ptg hgg 12 mlm. Laukny ada sardin goreng brlada,ayam merah,telur mata,sotong brlada dan daging…oohhhhhh terangkat.. 😉 😉 😉

Comments are closed.