Dah Pandai Camwhore Dahh…

mana anak aku belajar camwhore ni idok ler teman tau.
sebab aku ni bukannya jenis camwhore nau pun.
ada la sesikit. tapi memang jarang jarang kot.
dan idok ler selalu pun aku jaja kat blog.
gamaknya dia memerhati kot?

ni gambar camwhore dia ni aku jumpa dalam ipod encik z.
dan kebanyakan pun semua tayang lubang hidung.
hidung penyek tu sah sah diwarisi dari haku.


: : peace : :


: : jelir lidah : :


: : senyum menjeling : :


: : ajak caca joint camwhore : :


: : ni dalam kereta. bertambah besar lubang hidung nya : :

lagi 3 keping gambar bawah ni aku jumpa dalam handphone aku.
tah bebila masa je lah dia dok camwhore ni.

dah besar dah anak saya… 🙂
dan saya pun sudah beransur tua :-S

12 thoughts on “Dah Pandai Camwhore Dahh…

  1. dah besar esok..katakanlah yaya jadi #retis, haruslah gambar ni menjadi bahan utk tatapan peminat blog2 hiburan.
    tajuk : Yasmin sewaktu kecil. enjoiceeee!
    😛

  2. Budak2 skang… Hehehe. Anak akak sebaya ngan anak mya, pon suka amik gambo syok sendiri, mcm2 gaya, keg jenuh nak mendelete balik kt haiped, sukasuki je Dia tekan… Muahahaha

Comments are closed.