Sepetang di Taman Tasik

sepatutnya lepas selesai majlis kenduri kahwin adil tu, diorang nak gi outdoor photoshoot kat taman tasik taiping, tapi hujan melebatlah plak.
so besoknya baru pergi. tu pun dah ujung ujung hujan dah merenyai.
aku, mama, yaya & caca pun menyibuk sekali ikut encik z gi taman tasik taiping.
tapi mama duduk je kat kerusi, kitorang yang lain je dok sibuk mengekor encik z.

: : 2 orang budak comel yang saya sayang : :
aku suruh diorang lompat lompat.
susah jugak nak dapat gambar cantik.
bila sorang jelas, sorang lak lagi blur.
takpe, yang penting semua pun gelak gelak happy.

: : pose bawah payung : :

: : tengok yana dengan adil kat belakang tu, diorang pun nak jugak. comel pliss : :

: : mengada caca dok kangkang : :

: : happy faces! : :
oh nanti rajin aku letak gambar-gambar outdoor adil & yana eh.
tapi ntah bila, jangan lah dikau mengharap 😀

8 thoughts on “Sepetang di Taman Tasik

  1. salam, maaf ye nak tanya pasal topi mcm ct pki tu beli kat Sg wang kan….ingat tak level brp sbb cantikla/..

Comments are closed.