Nasi Kandar Pokok Petai, Perlis

besok pagi pagi cikgu asri bawa kami breakfast di restoran nasi kandar pokok petai milik encik masri.
uniknya restoran ni sebab keseluruhan deko menggunakan kayu.
sumpah cantik ok!
sambil tengok sambil aku dok berpikir, berapa la kos renovation kedai ni eh.
sempat jugak kepohchi tu kan..

: : nampak yaya macam dah besar masa ni muka dia (apa punya ayat tunggang terbalik) : :

: : lauk pauk yang boleh dipilih : :
oleh sebab tak biasa makan nasi kandar pagi pagi, kitorang tak amik banyak sangat lauk.
takut sakit perut. perut 2nd hand kata ko..
tapi walaupun makan sikit, kesedapannya terasa rasa sehingga ke hari ini. ewah..

: : owner restoran nasi kandar pokok petai, perlis. encik masri : :
sebelum balik, kami dibawa melawat ke bengkel kayu milik encik masri.
dah la ada restoran, ada bengkel plak.
orang kaya perlis nih 😉
dan yang best nya, encik masri prezenkan aku sepotong kayu jati untuk dibawa pulang sebagai kenang kenangan.
best plisss…
tq encik masri!
maka nya korang kalau ke perlis, dan teringin ringin nak makan nasi kandar, boleh berkunjung ke restoran nasi kandar di pokok petai ni, ote..?

14 thoughts on “Nasi Kandar Pokok Petai, Perlis

  1. lain dr lain kedainya kan..cantikkk…tercari2 gak..mana pokok petainya.. 😀 adakah dibelakang kedai kah….maybe ada hidangan petai kut….cantik pic yaya no. 4 tuh…nampak ‘kedewasaannya’ 🙂

Comments are closed.