Amboi Amboi Amboi

belek belek kamera, tengok ada gambar gambar yaya dok berposing tergedik sana, tergedik sini.
ni rupanya kerja yaya dengan ayahnya waktu aku dok sibuk blogging.
ada banyak, tapi aku letak sikit sudah. sebab ada antaranya pose aksi terlampau. pfttt..
korang abaikan pemandangan belakang yang macam rumah kongsi tuh.

: : kemain bersilang kaki yer kamu : :
tetiba alas meja aku dijadikan prop.
sabau je lah nak oii..

: : aku suka bila dia buat muka menggoda ceni. menggoda kata nya : :

: : ni plak kengkonon iklan syampu. adoiyainyer pon : :
kecik kecik takpela pose pose ceni yer nak.
esok dah besau panjang, jangan la yer. bikin hati mami getar sahaja. :-O

25 thoughts on “Amboi Amboi Amboi

  1. Pergghhh….. Wordless akak nih… Hehehehe

    Sweetnye dia, dh skolah ni, boleh belek2 gambo dia dan Akan buat Kita tersenyum….

    • bapaknya main snap snap je tau.
      dia yang bergaya sendiri. seriau jugak aku tengok.
      harap2 suka2 je la kan.. takde merepek kerepek ke hapa..

  2. huahahaahhah jadi keje pulak encik z ni soh posing2. buat kalendar je kak gambo2 yaya ni, letak kat meja. hehehhee

    • menarik gak idea buat kalendar tu..
      tapi, tu la.. dengan sifat kemalasan semulajadi ni, macam takkan buat je uhuhu..

Comments are closed.