Warong Soto Berlada

hari tu aku gi minum dan makan petang kat warong soto berlada.
semua gara-gara blogwalk sana sini la.
pastu terjumpa entry entry bloggers ke warong soto berlada ini.
tengok alamat, ek eh dekat keramat. dekat je dengan jasmine.
so boleh la terjah.

kebetulan di hari kejadian kami laki bini balik kerja pukul 5 petang.
so terus zass ke sini.
kalau korang biasa area keramat senang kot nak carik.
dia dedekat dengan stesen putra lrt jelatek.
depan dari stesen transnasional tu, belok kiri, terus je sampai simpang 3.
warong ni sebelah kiri.

dengar katanya warong ni kepunyaan menantu kepada pelakon rominah sidek.
yer atau tidak aku tak pasti la eh. aku pun baca kat blog jugak.


: : nasi lemak bungkus : :


: : not bad. sedap juga : :


: : encik z makan mee jawa : :


: : aku makan soto ayam : :


: : makan dengan cili kicap ini : :

phewwwww…
terangkat… begini i tell u (Y)
tak tau la kot aku memang suka soto soto sup sup nie so semedang aku cakap sedap ke kan.
tapi memang aku suka la. menepati citarasa gitu.

warong ni bukak setiap hari kecuali hari ahad yer.
pukul 3 petang hingga 11 malam.
so dipersilakanlah yer kalau agak-agak teringin makan soto.
kalau cari agak-agak kesesatan, roger aku. boleh korang belanja aku #eh


: : signboard parking besar : :

WARUNG SOTO BERLADA
No,61 Jalan Enggang,
Taman Keramat,
54200 Kuala Lumpur.

selamat menjamu selera!

16 thoughts on “Warong Soto Berlada

  1. dulu ari2 balik keje tgk je kedai ni tepi jalan…
    skang dh keje tempt lain…jauh la plak

    leh try…kite pon suka layan sup2 ni 😀

  2. tq kak mya.dgn entry blog akak ni hrpnya dpt la sampai satu hari nt.dh lama nk ke sini..x sampai sampai..tersesat manjang..akak,nk calling camna..xder ur num..hehehehe

    • nanti message kat FB la.. akak reply dr situ akak bg no hp ya…

      napa sesatnya. senang kot akak rasa…
      taktau la sbb akak biasa area keramat kan..

  3. aku penah nampak warung ni, walaupun dah berkurun aku tengok sipi2 jer tapi asyik lah tidak tersinggah2 sebab takde geng.. rajen ko menyerbu warung2.. terpencil lak tu warung tu…

Comments are closed.