Bertudung atau Tidak?

baru baca kisah penghijrahan afra kat blog dia.
seronok la tengok ramai yang dah berhijab.

teringin jugak aku nak buat entry macam tu.
baru baru ni balik taiping aku baca buku bertajuk “Bagaimana Akhirnya Saya Bertudung”
adalah best sampai sebak terharu lalu menangis.

kalau aku nak buat entry macam mana akhirnya aku bertudung, korang setuju tak?
ke korang rasa cam poyo jer?

20 thoughts on “Bertudung atau Tidak?

Comments are closed.