Singer Menawan Keluarga Bahagia

usai makan beradap, masuk balik dalam rumah untuk sesi bergambar bersama keluarga.
kena cecepat jugak sebab belah encik z ramai yang nak gerak pulang dah. so bergambarlah kita.


: : apak & omak mertua ku : :


: : adik beradik encik z : :

aku pernah cerita kan encik z ni adik beradiknya 10 orang?
pernah? tak pernah? tak ingat? ada korang kisah?
nak cerita jugak. dia anak ke 2. jadinya ada 9 orang adik yer.
korang mampu ada adik ipar 9 orang? mampoooo???
*tiba tiba emosi ko kenapa normaya.
ok lupakan.


: : saudara mara sebelah encik z : :


: : saudara mara sebelah aku : :


: : apakah yang sedang berlaku? : :


: : wajah kesayangan hamba : :


: : kami bertiga : :


: : lagi bertiga : :

ok bersambung esok. bye.

14 thoughts on “Singer Menawan Keluarga Bahagia

    • yg masa ramai2 tu tak silap akak dia tgh tidur kot.
      elok nak amik gambar family rasanya baru dia terjaga.
      rasanya laa..
      almaklumlah cerita 2 tahun lepas he he he..

  1. untung mya ada adik ipar ramai…sedara mara pun ramai..cuma nak mengingat nama2 meka agak payah kot..along bekas2 ipar semua nyombong..xde la nak jenguk2 ker..

Comments are closed.