Pelamin Anganku Usahlah Musnah

makanya bersandinglah kita yer yeop.
aku memang nak cari kerusi camtu.
konon ala ala nak duduk dedekat kata ko.
kasut yang aku pakai tu saiz 7. asyik la tercabut cabut. kesian.

kalau sapa baca entry kahwin aku yang lepas lepas, mesti tau kan yang encik z awalnya takmo pakai inai di jari tu. &^#(@(@&#)_@*(@)@)
last last bila maksu aku sound, hah barulah nak pakai.
kalau takat aku je sound, huh memang tak jalan.


: : dah selamat semua, tak reti reti nak berdoa kesyukuran? : :


: : tok tepung tawar : :


: : kemudian mama : :


: : kemudian kaklong : :

ada lagi la orang lain tepung tawar tapi takkan nak letak semua kan.
letak sesikit sudah buat syarat entry.

lepas bersanding di pelaminan, kita makan beradablah lah pula.
stay tune ha…

10 thoughts on “Pelamin Anganku Usahlah Musnah

  1. dah lama x jengah blog akak sekali tgk up pic kawen daaaa….

    mmg naik betol seri akak pakai color kuning…wieee

Comments are closed.