Baju Kurung Pertama

baju kurung pertama yang aku jahit sendiri sudah siap sepenuhnya.
dan sudah pun aku rasmikan beberapa hari yang lepas.
haruslah oh rasaΒ  bangga. walaupun orang bukan tau pun aku yang jahit kan, tapi tetap rasa cam bangga di dalam diri. he he he..
of coz ada cacat cela sikit here n there. tapi insyaAllah boleh diperbaiki dari masa ke semasa. eceh.

happy πŸ™‚

P/S : aku macam nampak kurus sikit eh dalam gambar ni?

26 thoughts on “Baju Kurung Pertama

  1. ha ah kurus nauuu kamuk kekekekeke napernyee.. but congrats.. baju menjadi! (Y)

    • ntah ler.. ikut kan idok ler kurus pun..
      tq tq.. nnt jgn lupa hantar baju kat i yer.. :-p

  2. pakai baju yg dijahit sendiri..dan dan nmpk kurus kan.
    conclusion…pakai baju yg dijahit sendiri.hehe
    selamat pose sis:)

  3. Pasni nk tempah baju kat kak maya je laa..hihihihi… mmg kurus sgt ni.. Pasni leh buat tempahan.. sila hubungi mya sepia.. “SEDIA MENERIMA TEMPAHAN BAJU KURUNG”… hihihihi.. klo pakai confirm nmpk kurus..

  4. mesti ada rahsia tersembunyi nie skill jahit menjahit kan..agak2 kalau tempah baju kurung ngan u..ai nampak kurus tak nanti?..hahahahahahaha*larikssss πŸ˜€ πŸ˜‰

  5. tahniah…..saya yang menjahit dah bertahun ni pun masih gagal jahit baju kurung sendiri…..kena tempah kat awak la lepas ni untuk nampak slim jugak cam ni…hehehehehe

Comments are closed.