Rumah Coko Cokolat

seterusnya…
masuk dalam rumah coko cokolat atau chocolate wonderland.
dalam ni ada info pasal coklat. bahan bahan, cara dibuat dll.
yaya sibuk lah baca sebab nak tau asal usul coklat nih.

caca merajuk sebab dia nak gi main kat playground tapi aku tak bagi.
aterrr datang genting highlands jejauh takkan nak main playground kot.
takat playground kat rumah mommy ada.
terus merajuk muncung muncung dia.
nasib ler kamu. ada mommy kisah?

ada jual coklat jugak dalam ni.
aku beli 2 jenis untuk yaya dan diri sendiri.

last sebelum balik, kaklong ngan encik z main kuda terbang ni.
bersungguh sungguh encik z ajak aku, tapi aku namo.
bukan takut okkk.. cuma malas. ecehh. statement defensif.

“ibu baik baik tau…”

“ibu bukak kasut, nanti kasut ibu terbang”

risau bebenau caca dengan ibu nya.

last pose sebelum pulang.
caca tak merajuk dah. 🙂

bye  bye genting highlands.
taktau la bila tahun lagi nak datangnya,
mungkin bila yaya darjah 6 kot. :-p

8 thoughts on “Rumah Coko Cokolat

  1. tg yaya darjah 6 ok la tu..
    sy br jejak sabtu lps setelah 7 thn x jejak genting ok
    apadahal.. hehe

Comments are closed.