London di Genting Highlands

tak dapat pergi london, dapat bergambar dengan bas london kat genting pun jadi lah..
aku rasa dulu dulu aku datang genting macam tak pernah je sampai kat bas ni.
ke memang dulu dulu takde, baru je ada?
apa apa je lah kan.
yang penting bas ni lawa.

ada phone booth london jugak.
merah merah ceni cantik la pulak.

pastu ajak 2 orang budak ini bergambar sama.

masuk dalam bas merangkap cafe.

ok sumpah tak tau nak taip apa.
bye.

9 thoughts on “London di Genting Highlands

  1. alo kicik2 sudah pandai tepon boypren ka?
    *ayat berdasarkan gmbr yg last*

  2. dulu kak kite g xde cafe lg..mmg kosong je
    skang dah jadi cafe eh 😀

Comments are closed.